Mr A!

Födelsedag mitt ibland oss och det gillas! Blir ett firande på det om jag inte har HELT fel men som ni alla vet har jag aldrig fel så det kan bli både stök o bök ikväll! Helvete!

STORT GRATTIS TILL AMPE!



Ibland är man ju bara jävligt tragisk. Jag vaknade idag av att det plingade på dörren, kände mig för huvet o tänkte bara "oh shit". Det är ingen bra tanke när man vaknar dagen efter. Fem minuter senare ligger man kvar där i sängen, en brudjävel har tagit mina stolar och mitt matbord och har även mage att kräva flytthjälp. Vad i ... tänker man ju då. Bara bunta ihop o slå ihjäl om det inte vore för de påstådda familjebanden.

Kommer hem, ser sig omkring. Tomt. Vill köpa akvariefiskar som sällskap, har inget akvarium. Planerar att använda fruktskålen som akvarium. Ringer direkt till närmsta zoo och kollar om de har några billiga fiskar att köpa.

- Har du ett akvarie?
- öhh ja (Näsa +5cm)
- Hur många liter är det?
- öhh 15 (Näsa +10cm)
- Ja då blir det väldigt små fiskar. Sedan måste du ha filterpump för att syresätta vattnet, och gärna lite smågrus och en levande växt också.

Grodan i skallen, 1+1+1+1 = för mycket för min plånbok. Bara att inse, har fan inte råd att köpa fisk-kompisar. Yttersta tragiken.


/Grodan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0