Kamp

Vad mycket bättre man mår när man är totalt omedveten om saker och ting i ens omgivning. Det är som det spanska otrohets ordspråket: "Ojos que no ven, corazón que no siente". Jag talar visserligen inte om otrohet, men det är samma princip.





Har nyligen tagit vaccinet mot svininfluensan. I och med att jag tillhör riskgruppen känns det som ett strategiskt genidrag mot överlevnad från min sida. Nu måste jag invänta och se om min vänsterarm klarar kampen mot att dö ut totalt, känns lite smått som den börjar bli oförmögen att röra sig, men vafan...jag har ju min högerarm kvar som kan utföra ett och annat. Den där andra sprutan de vill att vi klenare personer med kroniska sjukdomar ska ta, känns dock hyfsat avlägsen ut i dagsläget! Dessutom råder det total kaos redan nu när det i princip bara är riskgrupperna och alla myglare som får ta sprutan, hur kommer det att gå när alla är välkomna till vårdcentralerna?

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: Miss A

Haha "jag har ju min högerarm kvar som kan utföra ett och annat" MUUUUY BIEN!!!!!



btw, vad har du för sjukdom babyface? (nu kommer dina polare kalla dig för babyface)

2009-11-11 @ 17:15:46
Postat av: grodan

jag ger fan i mig upp.

2009-11-11 @ 17:22:12
Postat av: don juan

hehehe var det så tydligt? :)



har väl ingen egentligen. hade kraftig barnastma och nu har jag förkylningsastma som tydligen går under "kroniska lungsjukdomar"

2009-11-11 @ 18:48:16
Postat av: Miss A

ah I see..

2009-11-11 @ 19:03:17
Postat av: grodan

det ögonen inte ser, lider hjärtat inte av

2009-11-12 @ 14:20:26
Postat av: grodan

men fy fan vad hjärtat lider av det man verkligen ser. idag satte sig en riktig jävla fettotjockis mitt emot mig på tuben och jag var fan tvungen att byta vagn. vidrigt

2009-11-12 @ 14:22:01
Postat av: Miss A

hahaha



det var JAG!

2009-11-12 @ 17:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0