Hoppet är det sista som lämnar människan

Jag är nu inne på dag två i vaccineringsperioden. Gårdagsnatten var ren tortyr som resulterade i att jag mellan 04-07 räknade får, drog en flipp och bestämde mig sedan för att dra på föreläsning i brist på annat att göra. Nu verkar dock influensasymptomerna släppa något, så det ser ut som om jag överlever stormen trots allt...man kan alltid hoppas.





Såg precis filmen Adventureland som var lite så där töntigt underhållande. Känns som om många företag kan ta lärdom av deras personalorganisation, eller? Kanske inte är särskilt pragmatiska arbetsförhållande direkt men verkar helt klart vara en skön jargong.

/Don juanito

Kommentarer
Postat av: A

att dra en flipp är alltid lika treevlans

2009-11-12 @ 23:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0