Historiska foton

Här kommer jag presentera en bild som på många sätt är väldigt talande. Bilden är från nyår 08/09.



Flera intressanta noteringar kan göras utifrån denna bild.
PTPE ligger i defensiv position och satsar på långskott. Matty är i offensiv planhalva men har målvakt i position.
Det syns tydligt att PTPE (kanske när Matty tittat bort) dragit till sig skålen med nötter.
Don Juan och Grodan diskuterar gemensamt det taktiska upplägget av spelet inför den stundande turneringen, lägg gärna märke till hur Don Juan uppenbarligen lyssnar mycket noga till Grodan vilket kan tyda på att Grodan är ett större taktiskt geni.
Vidare noterar vi att Matty och PTPE dricker öl rakt ur burkarna, medan Don Juan och Grodan har vett nog att använda riktiga ölglas.
Ytterligare en intressant iaktagelse är klädvalet. Vi ser tydligt hur Grodan och Matty valt att på ett avslappnat sätt ta av sig kavajerna medan PTPE och Don Juan har kvar kavajerna. Detta kan definitivt tyda i riktningen att Matty och Grodan är rutinerade och vet att en kavaj kan begränsa rörlighet och snabbhet vid framförallt offensiva kantbyten.
Som sista iaktagelse kan ett tränat öga se att Don Juan och Grodan båda håller sina ölglas över sina respektive genitalier. Detta kan leda till två slutsatser, båda lika intressanta.
Scenario #1 är att båda två har erektion, upphetsade av den manliga stämning som råder kring hockeyspelet.
Scenario #2 är att deras balls är "on fire" dvs de är väldigt sexuellt laddade. Denna tolkning styrks av att både Don Juan och Grodan sítter med benen tydligt isär som för att visa sin brunstighet.


/Grodan

Kommentarer
Postat av: Don Juan

Jag tycker iof att jag ser måttligt ointresserad ut av vad du har att säga. ;) Vidare så är det helt klart scenario 2 som är det korrekta.



I övrigt kan man säga att detta inlägg håller fullständigt världsklass och det är givetvis synd att en så pass liten skara får ta del av våra sköna inlägg. Bort med alla jävla modebloggar och fram med bloggar med vett och substans!

2009-11-26 @ 21:09:36
Postat av: Grodan

Är tveksam till ditt första påstående men håller klart med om resterande synpunkter.



Gällande Scenario 2 kan jag säga att jag nu framhåller det som det enda trovärdiga med den informationen vi har nu. Vidare anser jag att vi fortfarande har balls of fire.

2009-11-26 @ 21:22:52
Postat av: Don Juan

En annan reflektion. Kan det vara så att du använder ett par metaforer i texten?

2009-11-26 @ 21:28:49
Postat av: Miss A

haha jag älskar inlägget!

2009-11-26 @ 22:49:53
Postat av: grodan

Det är möjligt att en metafor eller två smugit med :)

2009-11-26 @ 22:54:25
Postat av: Matty

Om jag inte minns fel så vann jag allt också :D

2009-11-27 @ 15:07:37
Postat av: lia

mer bildanalyser från grodisch!

2009-11-27 @ 15:12:00
URL: http://gbgsfinest.blogg.se/
Postat av: grodan

Angående framtida bildanalyser så väntar jag på att statens kriminallaboratorium ska bli klara med allt material så har något att jobba med



och angående vem som vann har jag absolut inget minne av att du vann, men du kanske har bevis? :)

2009-11-27 @ 18:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0