Faller

Lördagen var en taktisk uppvisning i hur man faller med en hel backlinje på en fotbollsplan signerad Grodan och Don Juan. PTPE som legat hemma hela veckan och spelat FIFA åkte på spö mot Tompa med hela 5-0. Därefter var det min tur att försöka rå på Tompa. Tompa pressade på, men kom inte riktigt igenom min mästerliga Grekland-taktik från EM 2004. Kunde enkelt kontra till mig en straff som gav mig ledningen och spiken i kistan kom på en ny kontring. Grodan studerade min fallteknik noga och lyckades ta en pinne mot Tompa.

Det man kan konstatera är att man varken behöver ha ps3 eller FIFA hemma för att vinna. Fall.

***

Vad ska man säga. Min flipp var riktigt onödig får man väl tycka, men samtidigt befogad efter alla oprovocerade förolämpningar. Nog ordat om det. Bara att se fram emot den problemfria framtiden.

Får ta igen det nästa helg!

***

I övrigt kan man notera att PTPE aldrig skäms på fester. Bra eller anus? Skitkul enligt mig. Vilken kung du är!






Undra hur man känner sig som Atlético Madrid supporter dessa dagar när man ligger hela 21 poäng efter serieledande och tillika ärkerivalen Real Madrid?

Undra hur Pep känner sig nu när varken spelet eller att bärga hem poäng funkar?

/Don Juan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0