Vad är grejen?

Inte en helt oväntad laguttagning av den nya svenska förbundskaptenen, men visst fan blir man förbannad att även han ska dra till med den fega svenska mentaliteten. Jag har aldrig förstått mig på grejen med Holmén, vem är han liksom? Ännu en spelare som svikit sin klubb för pengar och gått till någon usel jävla klubb i Danmark. I en bänk behöver man spelare som kan förändra en matchbild och det kan inte Holmén. Peta honom och för guds skull in med Bajrami! Våga satsa ungt för i helvete!

Att Rosenberg fortfarande är kvar i landslaget är en gåta för mig. Som mittback i övriga landslag får man inte direkt skrämselhicka när den där killen beträder planen. Han är för fan bänkad i sin klubb och har aldrig gjort en bra match i landslaget vill jag minnas. Finns väl kanske inte så där jättemånga andra alternativ, men åtminstone Goitom och Prica måste väl ändå gå före?

Intressant att fotbollZgalan kretsar kring Zlatko som numera sviker sitt land. Däremot är jag inne på Lauls spår att han kommer tillbaka sen när EM-kvalet drar igång eller kanske t o m väntar till själva EM, om vi nu lyckas komma dit.

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: patrik

Vad gör Anders Svensson i truppen?? Det är vad jag vill veta!

2009-11-09 @ 22:09:41
URL: http://golfpaket.wordpress.com
Postat av: Tompa C

Anders e grym! Dock håller jag med om mer föryngring.

Hamrén kör en helgardering för att få sig sin uppfattning i början, inget konstigt där. Men som sagt svenska mentaliteten hänger i att inte sticka ut hakan för långt.

Jag diggar nya FK som fan, hoppas han lyckas! Bajrami komr snart, jag lovar.



Däremot håller me Donnie om Holmén som fel spelare och hoppas att rosenberg ramlar och slår sig inför varje landskamp. Killen håller inte me de yngre grabbarna bakom.



Zlatan gör rätt. Och det borde ju du veta DJ att Barca inte har några forwards.. Dumt att riskera Zlatko i en skitkamp.

2009-11-09 @ 22:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0