Vem var Adde H?

Fan vad förbannad man blir varje gång man slår upp inrikesnyheterna. Antingen står det något nytt skit om den totalt överskattade svininfluensan eller så handlar det om någon ny äckelpolitiker som utnyttjat någon ny stackars minderårig. Så mycket som vårt lands jävla politiker gör bort sig i olika sexhärvor, skattefiffel och diverse annat så kanske man borde granska samtliga personer och framförallt se över deras skyhöga löner. Det räcker med att idioter som Mona Sahlin använder skattepengar till sina privatjet etc eller GP som fortfarande tar pengar trots att han tjänar bra på annat håll.

Det är politikerna som är de riktiga svinen i samhället, inte den nya influensan.


Dagens låt. Where were you while we were getting high?

Sitter och skriver ett tal till skolan nu som jag börjar bli rätt så nöjd över. Jag får Adde H och Fidde C att se ut som fullkomliga idioter i komparation med mig.

Fan vad skönt. Snart är det helg igen! Bäst av allt är att helgen är fullspäckad! Ni ser, borde blivit journalist.

/DON JUAN

Kommentarer
Postat av: Miss A

När don juan håller tal så HÅLLER HAN TAL, raaaakt från hjärtat. iaf sist..

2009-11-17 @ 21:30:46
Postat av: Don Juan

tack gumman :) utan att avslöja för mycket, kommer jag att hålla ett tal med en gnutta mer humor denna gång ;)

2009-11-17 @ 23:11:28
Postat av: Tompa C

Självförtroende är numr 1 på den här bloggen!

2009-11-18 @ 17:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0