En vanlig dag.

Nu när ni vet vad vi livnärar oss på tänkte jag summera hur mina dagar brukar se ut och de är nästan identiska med övriga i Festkommittén. Det enda som skiljer oss åt är upplägget.

09.00 Vakna
09.30 Frukost
10.45 Gym
12.15 Sol
12.45 Wank
13.00 Lunch och fixa i ordning sig
15.30 Jobb
00.30 Sova

Vart en sömnlös natt för mig, vilket kan ha berott på alla nerver inför kvällens final! Var helt enkelt omöjligt att somna, nästan som natten innan julafton. Dagens solning ströks från dagens agenda. Vi bor helt enkelt i Sverige och då måste man rätta sig efter märkliga väderförändringar.



Aftonbladet skrev igår ihop en artikel som handlade om kvällens final och en intervju med Messi. Återigen förekommer det faktafel och usla felstavningar. Citerat från artikeln: "Daniel Alves och Abidal är definitivt borta och dessutom är det frågetecken för Thierry Henry och Andreas Iniesta."

Jag förstår inte svårigheterna i att googla upp rätt namn och att läsa igenom texten innan man publicerar den. För övrigt så ska både Henry och Iniesta spela finalen enligt spansk medias utsago.

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: Grodan

Mycket bra genomgång, det kommer öka förståelsen bland alla vackra människor därute. De fula människorna läser som sagt förhoppningsvis inte denna blogg.



Sen vill jag även säga att året är 2009 och när man ändå rakar sig under armarna (vilket alla i FK nu gör) kan man lika gärna sola solarium, vilket är ett utmärkt substitut för solljus speciellt i detta land av evig vinter.

Enda nackdelen är att man lätt får hudcancer, men nuförtiden finns det medicin mot allt möjligt så det löser sig nog!

2009-05-27 @ 14:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0