Rhodos nära!

Nu har man legat sjuk i tre dagar och de suger verkligen att bara ligga hemma och inte kunna göra något... Men imorgon är det dags att jobba igen för sen på torsdag ska jag göra mitt teoretiska lärlingsprov. Klarar jag det så är jag färdigutbildad och tjänar lika mycket som de andra på jobbet :D

På torsdag är det även en fet skiva att se fram emot och kanske lite poker och mat innan med pojkarna, så man får hoppas på provet så kan det bli en galet bra dag.

Fredag är jag ledig, så då tar man dagen som den kommer med tanke på hur man kommer må...

Sen är det helg igen och det är som alltid lika skönt, hoppas på att det händer något galet!

 Min underbara balkong :)
Nu har jag börjat inreda min balkong och byggt en riktigt stekig "sängsoffa", den är verkligen otroligt skön att ligga i när solen steker på och man kan knäppa upp en kall öl och njuta över utsikten :P
Det känns som om man kommer sitta där många gånger under förfesterna och ha det väldigt trevligt.

Tänkte även berätta om mina sista veckor inför att hela gänget sticker iväg till Rhodos.
Denna vecka jobbar jag bara imorgon för torsdag prov och fredag ledig.

Nästa vecka blir dock en full vecka men går nog fort.

Sedan är det kristihimmelfärdshelgen så då jobbar man bara mån, tis och halv onsdag, ledig resten.

Sen blir det en full vecka igen med jobb som man får hoppas att den går fort...

Veckan som vi åker på så jobbar jag till tordag för på fredag tar några studenten så då är man ledig igen... sen åker vi på söndagen den veckan :)
Snacka om knas och jag har hört talas om att tiotusen meters klubben kan få några nya medlemmar??

/Mathias
ps. inga kommentarer om Göteborgs match igår.


Kommentarer
Postat av: grodan

spelade gbg igår?

trodde de bara skickade nåra dumma jävlar till borås för utflykt

2009-05-05 @ 12:38:01
Postat av: Don Juan

skönt att du skriver "på fredag tar några studenten". bra sågning! :)

2009-05-05 @ 13:02:27
Postat av: grodan

är vilsen. studenten i början av maj?



säger som don juan lördagar 03.15 "que pasa"

2009-05-05 @ 13:31:38
Postat av: Don Juan

ne han skrev helt korrekt i början av juni, men det jag syftade på är att han skriver "några". ingen betydelse alltså VEM det är som tar studenten. :)



2009-05-05 @ 13:37:49
Postat av: grodan

vem är det som tar den nu då? nån lillesyrra?

2009-05-05 @ 13:44:13
Postat av: matty

haha testa med hitta.se :P

2009-05-06 @ 16:22:53
URL: http://fotbollochfylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0