Sämre än bajen!

Match igår med CLB och en ny förlust var ett faktum. Vi har en hel del att jobba på, framförallt defensivt och offensivt. Kort och gott allting. Det är svårt att spela med ett gäng amatörer och inte ens ett fulltaligt Festkommittén kan lyfta detta pissiga lag. Chanser skapades, men målen uteblev. Potential finns för att göra mål iaf, sen om det inte räcker till är en annan femma. Gårdagens drabbning mellan två bottenlag slutade 2-0 till de blå, där slutresultatet lika gärna kunde ha varit 2-0 till oss.



Tänk att ha babyface i hela sitt liv. Skönt det skulle vara. Slippa raka sig. Kan ändå inte se mig själv i någon skön frisyr. Förra helgen på Grönan började jag snacka med en liten grabb som väntade på sina föräldrar. Det visade sig att lillkillen var tio jordsnurr. Efter ett tag började jag betrakta grabben lite mer och la sedan märke till att han hade mer musche än vad jag kan "odla" upp.



Nu vet man att sommaren är nära. Att hålla koll på vilken dag man lever i är en omöjlighet. Man krökar lite när man vill och jobbar dagen efter.

Sommaren bjuder på en hel del godheter:
-Rhodos. Det börjar snart bli dags att packa väskorna. Rhoddan är enbart 18 dagar bort!
-Spanien. Oklart vilket datum.
-Göteborg? Ännu ej planerat.
-Fullt ös på grönan.
-Spontana resor.
-Fotboll lite överallt.
-Mängder med fyllor.

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: grodan

ryktas om att hotell svanen kan få besök även denna sommar

2009-05-20 @ 14:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0