Närmar sig!

Helgen avklarad, vilket innebär en vecka närmare Rhodos. Dags att tagga till för en ny händelserik vecka. Ikväll är det givetvis vila och en fet laddning med pasta som gäller för hela Festkommittén i och med den viktiga matchen imorgon där både jag, matty och PTPE årsdebuterar.

Trots sjukdom under en längre period utlovar jag en balja från min sida i morgondagens match. Segersiffrorna bör landa på minst 4-0.



Att se fram emot i veckan:
Korpenmatch imorgon med hela Festkommittén närvarande.
Svenska cupen.
Spansk cupfinal.
Helg (jobb för min del).
La liga avgörs?
Lite ölande på agendan.



Vad har då helgen bjudit på?


Skön avslutning på helgen. Öl med kollegorna. Mitt gamla smeknamn dök upp; toyboy. Kärt barn har många namn.

Trevligt biobesök i lördags. Män som hatar kvinnor. Bra film, men inte i närheten av hur bra boken var. Det är förvisso svårt att filmatisera en bra bok, men känslan att mycket går förlorat dyker upp om man läst boken.

Barcelona misslyckades att säkra ligatiteln på hemmaplan trots ledning med 3-1. Iniesta åkte dessvärre på en mindre skada och missar cupfinalen på onsdag.

AIK tog en skön seger hemma mot Häcken efter ett kontroversiellt mål.



Tas BP ner på jorden nu och framförallt ner i tabellen?

Bajen är piskade att vinna mot ett formstarkt Örebro. Klarar de av det? Förmodligen inte.

Kalmar-Trelleborg får gärna sluta med ett kryss.


Tänkte även bjuda på denna goding som kan få ett tomt dansgolv att bli fullt utan att ens Festkommittén behöver närvara:






/Don Juan

Kommentarer
Postat av: grodan

måste säga - otroligt otippad låt från ditt håll



fel länk?

2009-05-12 @ 09:06:59
Postat av: Daniel

Var ska vi supa?

2009-05-12 @ 14:19:26
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: grodan

efter matchen ikväll är det 21.00 på bleckan som gäller!

2009-05-12 @ 14:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0