Lyckligaste dagen i mitt liv, rent sportmässigt.

Festkommitén ber härmed om ursäkt för uppehållet. Anledningen till detta är enbart pga att vi inte ville att någon av våra läsare skulle missa intervjun med Erik Niva som är den första i vår nya intervjuserie av kända fotbollsprofiler. Vidare så håller vi på att snickra ihop nästa. Maila gärna in förslag.



Jag svävar fortfarande på rosa moln efter lördagens fantastiska match mellan Real Madrid och F.C.Barcelona och jag antar att det mycket väl kan bli så att Chelsea blir den som får ner mig och alla andra cules på jorden. Vilken uppvisning i anfallsfotboll Barcelona visade upp. Barcelona-profilen Luis Enrique fick en fotbollsorgasm medan Raúl har blivit impotent av att se harmonin i Barcelona.

Snipp snapp slut så var ligan slut skriver Marca. Precis så känns det. Sju poäng på fyra matcher bör vara omöjligt för Real, men större mirakel har skett. Real får dock se upp med en ny poängförlust i nästa match mot ett råtaggat Valencia som söker Champions League platsen.



Imorn årsdebuterar PTPE och kanske även Matty i korpen för att hjälpa CLB ur den svåra starten på säsongen. Don Juan kommer dock lysa med sin frånvaro då pollen och en fortsatt förkylning sätter stopp för dennes årsdebut.

Denna vecka är fullspäckad och det finns mycket att se fram emot:
Korpenmatch imorgon.
Skiva imorgon som Don Juan kommer närvara på.
Champions League
Däckligans skiva på torsdag
Ligan avgörs på riktigt när Real tappar poäng mot Valencia?
Helg

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: grodan

idag drog jag en grov flipp!

2009-05-04 @ 15:57:58
Postat av: matty

kommer dock inte kunna vara med på korpen, ligger hemma sjuk :(

2009-05-04 @ 16:58:38
URL: http://fotbollochfylla.blogg.se/
Postat av: Don Juan

fan är du också sjuk...hur blir det med skiva på torsdag då?

2009-05-04 @ 17:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0