Det vet du

Bloggmässigt händer det mycket. PTPE har börjat skriva några rader och designen kommer inom kort att ändras. Vi har lämnat i ett förslag på hur vi vill att bloggen ska se ut  till en mycket skicklig bloggdesigner och även webbdesigner.



Igår vart det öl med lumpenpolare. Mycket trevlig tillställning med en hel del catch up-talk. På vägen hem i väntan på bussbyte i Haga Södra passade jag på att göra en manifestation mot SL. Anledningen är att tuben borde gå hela natten även på vardagar vilket den inte gör i dagsläget.

I brist på annat att göra och främst för att inte frysa ihjäl så dansade jag till lite galen though alliance musik. Det måste ha sett rätt så suspekt ut när jag ensam dansar omkring klockan 01.30 på en busshållplats. Festkommittén dominerar.



Imorgon plockar Villarreal poäng hemma mot Real och ligan är avgjord. Tråkigt sett att säkra ligatiteln på för Barca, men välbehövligt för att vila spelare inför CL-finalen.

Laporta varnar Florentino för att värva spelare från Barca. Den mannen är kapabel till att göra vad som helst. Dock är det spelarna som borde varnas, för det är ändå de som tar besluten om att lämna klubben. Vill inte se fler äckliga fotbollshoror som Figo etc.



Sist men inte minst kan jag avslöja att det är jävligt kul att komma igång med dibbe igen. Ni som vet ni vet. Ni andra, synd för er.

/Don Juan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0