underbar torsdag!

Snacka om att jag hade en riktigt underbar dag i torsdags.
Det började med att jag inte skulle till jobbet utan jag skulle göra mitt lärlingsprov som man måste göra för att få sitt yrkesbevis. Jag var sjukt nervös eftersom jag hade hört från annat håll om hur många som hade kuggat på detta prov.
Men provet gick mycket bra och det var som en tung sten släppte från min kropp, förstår dock dom som inte klarade provet eftersom det var riktigt klurigt.

Jag kände på mig att de var lite av min tur dag så därför köpte jag en trisslott efter provet... Där jag kunde konstatera att turen fortfarande var med mig och jag vann. summan var dock inte den största men en vinst är en vinst.

Allt bara flöt på den dagen, provet gick bra, aktierna stack uppåt och en gnutta tur på triss.

Det skulle bli en riktig knas kväll med tanke på att det var skiva på blue moon bar plus att det skulle firas att min utbildning är klar.



Vi startade med en middag hemma hos mig, det var jag, Don Juan och PTPE som skulle ha en grym förfest tillsammans innan vi skulle vidare på skiva. Vi lirade lite wii där jag var tvungen att visa festkommittén vart skåpet skulle stå.
Efter många öl, lite bubbel och en flaska apple sourz så var jag och don juan verkligen i form, jag kände nog att jag var lite väl i form. För när vi väl kom in till stan så blev det lite problem med vakten... iallafall för mig, han tyckte jag hade druckit lite väl mycket så jag var tvungen att ta en liten promenad först där ptpe så vänligt hängde med mig. Men kanske efter max en halvtimme så var vi inne på skivan och där var det ett riktigt "hålligång". Vi körde ännu fler drinkar där inne och öste på hårt på dansgolvet.
Sen skulle min underbara vän ptpe bjuda mig på en shot, jag visste inte vad jag skulle få men av min förvåning så började det nästan brinna i munnen på mig. Bartendern skrattade lite åt mig och frågade om jag ville ha lite vatten, jag hade nämligen slukat i mig en Flat Line som innehåller: tequila, tabasco och sambuca. Jag rekomenderar denna magiska dryck till dom som vill ha det lilla extra i tillvaron på krogen :)

Efter en lång och mycket rolig kväll så var det dags att dra hem, blev som vanligt donken och sen en skön taxi resa hem till sängen.

Som Don Juan nämnde så  kommer vi rusta upp denna blogg lite. Den kommer bli lite mer av det extra och lite mer bilder osv.
Vi ser fram emot när det är klart så alla våra läsare kan njuta av alla texter om fotboll och fylla plus lite till.

/Matty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0