tråkigt!

Trist att man har dragit på sig en förkylning igen så man inte kan vara med på kvällens match. Dock tror jag att resten av ligan kommer klara sig bra utan mig ikväll, tror på stor vinst...



Vill även bara kommentera att Hammarby är riktigt riktigt usla. Jag sätter en peng på att det blir kval i år och kanske en nedflyttning till superettan...



Nu längtar man till helgen och hoppas på att det kommer ske något roligt, jag är så trött på att jobba nu så det ska bli underbart att åka iväg en vecka i början av juni, det är inte många veckor kvar nu tills man ligger där vid poolen och bara njuter med en god drink i handen.
Vad som kommer bli veckans drink den veckan ska bli roligt att se, det är upp till PTPE att bestämma efter sitt uppehåll som han haft. Men tror ingen kommer bli missnöjd över hans val...

/ Matty

Kommentarer
Postat av: grodan

om man säger såhär... det är inte svårt att få ut antidepressivt om man är bajare 2009.

2009-05-13 @ 09:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0