Torsdagsfunderingar

Nu har det gått för långt!
Det känns som att det är en viss folkgrupp som är ute efter mig!
En folkgrupp som redan har sett till så att min nya Volvo-V40 är skrotad och som till och med har gett sig på ett mordförsök!
Folkgruppen i fråga är gamla gubbar!


Det här är alltså vad jag skulle åkt runt i :(

Idag var jag alltså ute och åkte i min, tack vare dom, rostiga toyota! Stekte på som vanligt med lite Radio 107,5 i bilen på maxvolym! Choppar sedan in i en rondel, varpå jag märker att det kommer en biljävel som kör åt vänster i rondellen!
För er som inte vet så har vi alltså högertrafik i Sverige...

Hur som helst tvärnitar jag och hänger på tutan varpå jag ser att gubben i bilen lyfter upp armen och laddar ett uttrycksfullt finger mot mig! Han tror alltså på fullaste allvar att det är jag som har gjort fel!

Jag menar när är det dags att ta bort körkortet från alla 80+ män här i landet!?



Skit i tabellen Bajen bäst ändå!

/P.T.P.E

Kommentarer
Postat av: matty

hahaha skapligt, du skulle kört på honom så han hade fått betala dig massa pengar :D

2009-05-14 @ 18:12:15
URL: http://fotbollochfylla.blogg.se/
Postat av: grodan

håller fan i mig med, är man över 65 ska man fan bevisa att man fortfarande har koll på hur man kör

2009-05-14 @ 18:14:51
Postat av: Mallanballan!

Riktigt shysst bil! :) Håller med, alla över 80 borde bli av med körkortet! Jag kör på/bakar på dem jämnt, skulle vara skönare om de bara försvann! ;)

2009-05-14 @ 20:47:10
Postat av: Mallanballan

Riktigt shysst bil! :) Håller med, alla över 80 borde bli av med körkortet! Jag kör på/bakar på dem jämnt, skulle vara skönare om de bara försvann! ;)

2009-05-14 @ 20:48:25
Postat av: matty

haha, det är bäst man aldrig lånar ut sin bil till dig :P

2009-05-14 @ 21:02:47
URL: http://fotbollochfylla.blogg.se/
Postat av: Greven

Riktigt snygg bil! Jag är en riktig volvo fanatiker:) Håller med dig, alla som är så gamla borde inte få köra bil. Jag hade blivit tokig om nån skulle ha kört på min volvo...

2011-07-23 @ 23:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0