Skön dag

Idag sade jag upp mig från jobbet och garvade sedan i 6 timmar åt chefens min när jag förklarade att jag kunde dra EXAKT när fan jag ville då hon ville hålla kvar mig under sommaren.

Ingen håller kvar the snake!



På onsdag spelas en rätt skön match mellan Barca och ett engelskt lag.
Uppladdningen är brutal, precis som denna kryddning:

"haha Eto'o hade ju femtioelva chanser mot Mallorca och gjorde ett mål och missade en straff, ÖVERSKATTAD.
Och en annan sak är att Rooney kan spela forward, släpande forward, offensiv mittfältare, yttermittfältare och nästan ytterback tillochmed.
Och Rooney är en av få spelare som har kvar sitt klubbhjärta."



Troligtvis får man kämpa både länge och väl för att hitta något som stämmer sämre. Han lämnade sin barndomsklubb genom att kyssa sitt nya klubbmärke i första matchen och hela den storyn är väl knappast något som kännetecknar en trogen tjänare av sitt emblem?

Vem i barcas backlinje denna match tar en plats i united? Puyol?
Sylvinho AKA Richard Gere får nog svettas rätt hårt på onsdag.



Denna vecka är även i övrigt späckad med fotboll.

Imorn match med CLB där en enkel seger väntas.

På torsdag spelar Bajen mot allsvenskt motstånd och även där väntas en komfortabel seger. 
Trots att denna torsdagsmatch inte är ett derby (trots att den spelas på råsunda) kan det vara värt att ta med gasmask, tandskydd och knivväst till matchen eftersom att fotbollen är död sedan 2006 någon gång, och det finns knappt något farligare än att gå på fotboll.



Glöm inte nattbönen.

/Grodan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0