skämt?

Ett stort skratt utbrast från mig idag när jag fick höra att däckligan har gjort en "motblogg" mot våran. Lite försent med april skämt i slutet av maj? Speciellt när dom säger att de ska få fler läsare än vad vi har...
Jag önskar dom lycka till på den fronten.



Imorgon är det fredag och jag har inte bestämt mig än ifall jag ska åka till landet i helgen för att påbörja golfen igen som jag har haft ett uppehåll på i tror det är två eller tre år sen jag spelade sist... Hade då hcp 8 när jag slutade och ska börja spela lite mer nu och förhoppningsvis sänka det till minst 5. 
Kontaktade min gamla tränare idag så ska vi boka in en liten genomgång och se om jag har tappat något i dom viktigaste delarna. Tror att jag kommer vara lite stel i början men att det inte kommer ta allt för lång tid innan jag är tillbaka igen. Ser fram emot det här oerhört och det kan bli så att ni kommer få höra lite ifrån mig om jag kvalar in till några tävlingar.

Blir det inte landet i helgen så väntar jag mig en redig fylla från samtliga deltagare i ligan, dock ett undantag men det vet alla numera och det är respektabelt.

Puss o pill vart du vill / Matty  

Kommentarer
Postat av: Don Juan

Inga problem för dig. Du har ju lirat golf på wii!

2009-05-15 @ 13:11:15
Postat av: grodan

grabbar imorn smäller det

2009-05-15 @ 14:38:22
Postat av: matty

som det kommer smälla :D

2009-05-15 @ 15:23:29
URL: http://fotbollochfylla.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Som om ni kommer däcka :P

2009-05-16 @ 20:02:15
URL: http://huddingebrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0