Rally!

Tänkte berätta lite om min roliga dag igår som innehöll min debut i rally med brorsan. Det var tävling i Eskilstuna och jag skulle göra min debut som kartläsare, måste erkänna att jag var lite små nervös men litar ändå på att min brorsa kör väldigt bra, fast att det bara var hans tredje tävling. Det gick mycket fort när man satt bredvid i bilen och jag kunde inte tänka mig att känslan var som den va, vissa stunder på sträckan så flög vi lite också och det var ju lite coolt faktiskt. Det var iaf skit roligt och jag ser fram emot nästa tävling som jag kommer vara med på. Denna tävling slutade vi femma som är väldigt bra med tanke på hur lite vi kört. Men bättre ska det bli ju mer vi åker och när allt funkar som det ska så ska vi stå på pallen :D Här kommer två bilder från tävlingen när vi kommer lite för nära en grusvall och åker upp på två hjul, men tack vare min skickliga bror så snurrar vi inte :P /Matty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0