Otur

Idag var det tänkt att jag skulle lira lite skön korpfotboll, men eftersom jag tyvärr jobbar kvällar också så kunde jag helt enkelt inte! Dock var planen att eftersom jag jobbar själv från 13.00 så tänkte jag dra iväg vid trerycket så jag kunde jobba klart extrajobbet och sedan till korpmatchen!

Hur som helst upptäckte jag då att mobilen (min enda klocka) inte har några batterier, varpå paniken sprider sigi kroppen! Nu vet jag ju liksom inte när jag går hem och jag tänker fan inte gå hem vid två då risken är alldeles för stor att någon högre uppsatt än mig på firman dyker upp.

Så då lugnar jag ner mig lite och känner att det här är lugnt, jag har en jävla fingertoppskänsla när det gäller tider övertalar jag mig själv. Så jag jobbar på som vanligt och känner att nu är klockan tre, glider ner till bilen och startar och tittar direkt mot klockan!

Klockan var 16.15........



Så som ni förstår så blev det ingen korp för min del, men om man ska vara pussytiv, som man säger i skåne, så är jag till 97% klar med jobbet och glider upp i helgen för att återställa det sista!



Lägger även upp den skönaste filmen på youtube ;)



/P.T.P.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0