Helg igen!

Nu är det snart helg igen och det ska bli ruskigt skönt, bara jobba halva dagen imorgon sen sticker jag till landet och har det nice.
Ska lira mycket golf plus att jag ska göra debut som kartläsare när jag och min brorsa ska köra rallytävling på torsdag. Ska bli ruskigt roligt men jag börjar bli väldigt nervös nu...
 
Men nu blickar vi inte så långt fram utan nu är det dags att göra debut i korpenlaget, räknar med att sätta dit ett par bollar i nätet också :)
Matchen börjar kl 8 ikväll så kom gärna och titta.



Don Juan sågade förra veckans drink lite men jag tycker ändå att det var en 3 av 5 möjliga. Drinken var väldigt söt men söta drinkar till söta grabbar!
Blickar framåt mot denna veckans drink, kommer inte riktigt avslöja vilken det är än men jag kan lova att ingen kommer bli besviken denna gång. Kan bli en riktig rysare faktiskt.


Vad som kommer ske i helgen återkommer vi mer till. Men en helg utan en fest är ingen helg...

hej svejs
/Matty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0