Grov vinst

Nyss: Grov vinst på SöS vilket betyder otroligt mycket för Bajen och med stor sannolikhet är detta det första steget upp till den topp4-placering som styrelsen satte som mål inför säsongen.

Troligtvis kommer det även bli europacup-spel för Bajen nästa säsong och det kommer bli en riktigt skön upplevelse att få se ett stärkt bajen dominera även ute på kontinenten!



Några som tyvärr inte dominerade igår var Festkommitén och utan att ta i får man nog börja prata om en kris i FK nu. Utan att ha all statistik framför mig tror jag inte vi har haft en lyckad utgång på 4-5 helger.

Min individuella plan var att bli riktigt snordyng, ett mål som överträffades med råge. Tyvärr är jag dock fortfarande rätt dum i huvet och tänkte inte riktigt på att en snordyng Grodan inte direkt är stekhet i eventuella krogköer. Med det sagt kan jag till viss del ta på mig ansvaret för gårdagens misslyckande.

Även i andra perspektiv misslyckades min strategi totalt. Min teori var att en riktigt skön fylla skulle rensa skallen och langa lite sköna positiva vibbar, men då jag på äldre dagar börjat uppleva än mer bakisångest var detta alltså bara ett steg bakåt.
 
Bortsett från dessa individuella missöden kan man dock säga att det var en rätt chill kväll och en lyckad satsning i veckans drink!


Närmare genomgång av gårdagen lämnar jag till dom med minnena i behåll.


Hubert Koundé, Saïd Taghmaoui, Vincent Cassel

/Grodan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0