Attack, attack, attack!

Finns många sätt att tolka lördagen på, min tolkning går tvärtemot den Grodan nyss angett. Personligen så anser jag att lördagen var rätt så lyckad. Vi tog den lite som den kom helt enkelt. Improvisation.

Sen måste somliga haja att till en grabbmiddag så är man absolut INTE välkommen som tjej även om man nu råkar vara ihop med en av frontfigurerna. Mindre gnäll från vederbörandes sida, tack.

Veckans drink floppade enligt mig. Alldeles för söt och sliskig, tyvärr Matty. Dock jävligt snyggt ordnat och med lite mindre socker så kanske den hade kunnat slinka ner snabbare än vad den gjorde. 2/5. Nästa veckas drink ser dock oerhört lovande ut!

Återigen en dålig scoutning av Grodan när han tog fel kön och började bilragga på en kille. När Grodan senare hade samlat sig lite och hittat rätt kön att attrahera gick det inte riktigt som han tänkt sig. Helt plötsligt låg han i en buske.

Jag behöver inte säga så mycket än att världens genom tidernas bästa lag säkrade ligatiteln i lördags. Skönt att ha dubbeln säkrad, kunna vila lite spelare och ladda galet inför Champions League finalen mot United nästkommande onsdag! Nu tar vi trippeln!



Ikväll är det derby. AIK ska bara krossa djurgårdens if, det finns inget annat än seger ikväll. Det vore rätt typiskt om dif vinner. Så här kan mycket möjligt morgondagens löpsedel se ut: "djurgården gör sin bästa match för säsongen". Det bör inte bli så! Framåt stolta AIK!

Det blir dock inget derby för min del, istället tar jag mig till Gröna Lund för årets kick off. Kommer sannerligen bli en kanondag! Vädrets makter bjuder t.o.m på lite skönt regn.

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: grodan

måste bara säga att jag faktiskt skrev "Bortsett från dessa individuella missöden kan man dock säga att det var en rätt chill kväll och en lyckad satsning i veckans drink!"



så det var ingen dålig kväll, bara två misstag i en bra kväll! :)



under övriga punkter slutar derbyt oavgjort noll noll, med stor sannolikhet

2009-05-18 @ 15:31:41
Postat av: Foki

svar: Jag bor med min pojkvän. :) Jag är inte 15, jag är 17. Men jag har bott med min pojkvän sedan jag just fyllde 15.



Ha en bra kväll!



Mvh.

2009-05-18 @ 20:16:38
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Anonym

det där var alltså riktat mot den forne 90-raggaren (numera 92-raggaren?) Don Juan.



...Eller var det?

2009-05-18 @ 22:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0