Veckans drink!

Kära läsare eftersom det snart är helg igen och dags att kröka tänkte jag föreslå en skön drink som man kan bli riktigt dyng på om man ligger i!
Namnet på den här sköna drinken är "San Francisco"



4 cl Vodka
2 cl Bananlikör
2 dl Apelsinjuice
Grenadin

Blanda ingredienserna och skaka, servera i ett highball-glas med is

Personligen är jag inte mycket för is för det blir så jävla kallt på läpparna men jag är en jävla mes när det gäller sånt!

Så kör på i helgen nu, det kommer iallafall vi göra!

/P.T.P.E


Kommentarer
Postat av: Grodan

Haha PTPE going to rehab! visar sköna alkissymptom!



vill bara påminna om att däckligan inte är spärrade från att se den här bloggen (än) så jag vill uppmana övriga skribenter att inte dra till med för mycket av de här höjdarna!

2009-03-02 @ 23:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0