Veckans drink!

Nu var det dags att ta fram veckans drink efter en liten paus på en vecka.
Kommitén har även fått in lite klagomål på att drinkarna är lite för omanliga, så vi tar till oss kritiken och ser om vi kan förbättra oss på den punkten!
Hur som helst, veckans drink heter XYZ



2 cl Pressad citron
2 cl Ljus rom
2cl Cointreau
Krossad is
En limeskiva

Skaka alla ingredienserna med is tills de är riktigt frostiga, sedan silar du ner det i ett kylt cocktailglas och garnerar med en limeskiva.

Hoppas att den här drinken blir bra, nu när vi har tagit en lite mer "manlig" variant på drinken



På lördag kör vi på med den här drinken bland annat, så nu är det bara ladda inför helgen!

/P.T.P.E

Kommentarer
Postat av: Grodan

Ser bra ut men hyfsat svårdrucken!

2009-03-23 @ 22:23:44
Postat av: Tjej_14

Dreglar när jag ser receptet, det bara vätskar sig där nere

2009-03-24 @ 02:52:02
Postat av: lisa

den ser för manlig ut

2009-03-26 @ 14:47:25
Postat av: Patty

Jag tycker att huddingebrudarna kan få bestämma vilken veckans drink ska vara :P jag tycker rosa pantern (; och jag vet att fler vill att det ska vara veckans drink!!! :D

2009-03-26 @ 17:22:58
Postat av: grodan

När du säger huddingebrudarna, menar du däckligan?



vet ej vilka du menar annars?

2009-03-26 @ 20:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0