Vatos!?

Blir för fan tokig!
Efter att i två veckors tid längtat till returmötet i Liverpool mellan då Liverpool och Real Madrid, komma fram och ladda upp med lite skönt snacks och lite dricka.
Sätter mig ner i soffan efter att ha slitit hela dagen och drar på tvn.

Eftersom viasat är så jävla fula och flyttar dom sämsta matcherna till 6an som alla har och tar de bästa till sig själv så drar jag då på viasat fotboll, där visas då Chelsea-Juventus tyvärr!
Okej tänker jag och byter till viasat motor!
Det är nu jag blir förbannad när jag upptäcker att viasat inte sänder liverpoolmatchen där heller!
Vilket innebär att jag har tillgång till tre av fyra matcher!
Och vilken match missar jag tror ni?
Nu får jag istället titta på Chelsea-Juve och hålla utkik efter plinget om det nu finns något!
Jag menar vafan är det med det här jävla pisslandet!?

Är så jävla besviken på den här jävla skitsnön som kommer tillbaka! Det här är absolut på min toppfemlista av mentala psykbryt!

Den 10e maj är från och med nu med absoluta otursdag!

/P.T.P.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0