Vart är världen på väg?

Var inne precis och tittade lite på den kungliga sajten www.fotbollskanalen.se och tittar till höger på sidan där man ser ett kvinnligt ansikte med kalles kaviar design!
Ansiktet frågar om jag kunde samla fler prickar än henne! Klart som fan tänker jag och choppar in i tävlingen, väl där upptäcker jag att man inte alls tävlar mot "Amanda" utan resten av det här landets befolkning!
Då börjar jag lacka lite men tänker att jag ska fan vinna ändå!



Spelet går hur som helst ut på att man ska vara ute på olika sidor på internet och med hjälp av kalles kaviars speciella prickhämtare hämta så många prickar som möjligt!
Fan vad tråkigt tänker jag och kikar in på topplistan, väl där upptäcker jag att det finns någon pajas vid namn Simon som har suttit och samlat på sig 204 miljoner(!) prickar från olika sidor. Jag menar stackars jävel!

Vinnaren av tävlingen, troligtvis Simon, vinner tydligens två st resväskor med kalles kaviar logga på!

Grattis Simon

Vill för övrigt lägga till en gammal dänga som man helt har glömt bort men är sjukt underskattad!

http://www.youtube.com/watch?v=5G8ra4AK6n8

/P.T.P.E

Kommentarer
Postat av: Don Juan

Vilket jävla kap han gör!



Bra inlägg! Vi levererar bra!

2009-03-03 @ 22:01:55
URL: http://fotbollochfylla.blogg.se/
Postat av: Grodan

haha jag garvar ihjäl mig!

2009-03-04 @ 12:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0