Rättvisa

Skulle ta mig hem med bussen från gymmet efter ett intensivt ryggpass. Fick leta ordentligt efter en plats att sitta på och fann slutligen en plats vid barnvagnarna. Jag var helt slutkörd och riktigt irriterad över det faktum att jag möjligen håller på att bli sjuk. En station senare kliver det på en kille, 22+- och en tjej, 16+ och givetvis sätter de sig framför mig. Redan efter fem minuters färdväg har jag fått ta emot tre sparkar på smalbenet utan någon som helst ursäkt OCH fått beskåda fem minuters intensivt hånglande i första parkett. Sånt gör mig galen, när man dels inte är inne i dimman och dels sitter på en buss.

För att toppa det hela så säger kille 22 med kaxig röst: "vafan stirrar du på?".
Don Juan: Med tanke på att jag inte får något själv så blir jag så ofantligt exalterad utav att kolla på ert grovhångel. Eller så kanske du glömt det faktum att du befinner dig mitt framför mig?
Tjej 16: asså du väljer ju själv om du ska kolla eller inte?
Don Juan: Lilla gumman, så söt är du inte. Dessutom är det rätt så svårt att undgå.
(30 sekunder senare har dessa två individer klivit av bussen. Minuter senare kommer en kvinna, 40+ fram och säger "bra jobbat". Rättvisan segrade ännu en gång.)

Fotnot: Åldrarna är uppskattade efter egen bedömning.






/Don Juan

Kommentarer
Postat av: Grodan

PTPEs drömbild?

2009-03-18 @ 12:38:57
Postat av: Matty

haha, du har alltid grymma kommentarer till folk Don Juan ;) svårt att knäcka dig me ord :D

2009-03-18 @ 19:08:33
URL: http://fotbollochfylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0