Stop and stare

Skön dag igår! Biljarden vart lite av en blamage måste jag säga. Det gick bra till en början tillsammans med Grodan. Sedan bytte jag partner och det var verkligen ett nerköp i PTPE. Vi dominerade varje match, men när det enbart var att sänka åttan slog det totalslint hos PTPE, vilket bäddade för öppet mål för våra bittra fiender. Det var en fröjd att se på när Grodan spelade. Han är nog ensam i världen om att använda sig av "spjuttekniken". Killen har spelat lite för mycket diablo vilket man klart och tydligt kunde se när han ryckte iväg varje stöt.

Spjutet



Festen vart galen och urartade som vanligt. Dessvärre av lite olika anledningar får jag inte lägga upp vissa bilder. Tänk er en snygg kille med skjortan uppknäppt, en fet blingbling, enorma lökar, en dimmig blick och en sofiero i handen! Veckans drink var en succé! Får även av mig en 4 av 5 möjliga. Drinken påverkade dock mitt för kvällens usla pokerspelande och tillslut satt man nästan helt avklädd. Oturligt nog för damerna som satt med var det mitt under earth hour. Vi avslutade festen med matchen innan vi begav oss till Royal Garden som floppade totalt!

Tunga grabbar




På vägen hem idag poppade låten "stop and stare" upp i mp3n. Får mig att tänka tillbaka på den underbara Prag-resan jag och två lumpenpolare gjorde. Vi hade festat på riktigt hårt och på torsdagen skulle vi ta det lite lugnare. Efter ett par öl fann vi beer-factory där man satte sig vid ett bord och hade sin egen ölkran. Sedan hade de en storbildsskärm för att se hur många liter respektive bord hade druckit. Bäddat för dyngfylla! Efter en total svensk dominans fortsatte vi sedan vårt äventyr och vart givetvis inskyfflade på horgatan. Vi tvekade inte en sekund och gick givetvis in på ett av de många ställena. Där inne bjöds det på en hel del godheter där tjejerna turades om på stången. Vi körde även på med en härlig lapdance med "stop and stare" som en av låtarna. Hon som bjöd på den fina showen var en 24-årig ukrainska. Riktigt porrig tjej.

/Don Juan!

Kommentarer
Postat av: grodan

tung bild på Kommitén!



Finn ett fel på den bilden ;)

2009-03-30 @ 00:59:01
Postat av: matty

håller med, bilden är riktigt tung!

haha, ja vad kan felet vara? :P

2009-03-30 @ 17:06:25
URL: http://fotbollochfylla.blogg.se/
Postat av: Fina fisken

vem e killen utan kavaj?

2009-03-30 @ 21:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0