Don't reveal the source

Så jävla typiskt. Har äntligen kommit igång med träningen, snön håller på att försvinna vilket bäddar för löpning och vädret börjar bli riktigt fint. Då blir man sjuk! Ligger i sängen med fortsatt feber.

Jag såg en riktigt bra film precis. Har börjat kolla på drama/thriller, som faktist har blivit min favorit genre. Det är sådana filmer som levererar något vettigt och har ett bra budskap. Filmen jag nyss såg titulerar sig "Nothing but the truth" från 2008. Slutet är så fantastiskt, helt genialiskt, men ändå så fruktansvärt frustrerande. Filmen handlar om en kvinna som publicerar värsta scoopet om en CIA-agent och vägrar sedan att ange sin källa vilket sätter henne i en minst sagt jobbig sits. Kate Beckinsale spelar huvudrollen, som tidigare är känd för filmen Pearl Harbor. Jag är imponerad av henne. Riktigt snygg tjej måste tilläggas. Hon är verkligen naturligt snygg.

Snygg

Från en film till en annan så tänkte jag passa på att rekommendera Angelina Jolies bio-aktuella film "Changeling". Även denna film går under kategorin drama. Förmodligen den bästa filmen jag har sett på väldigt länge. Otroligt bra film baserad på en verklig händelse. Jag kan garantera att du fäller en och annan tår. Ett mästerverk!


Snart är det helg och det blir förmodligen, gud förbjude, en lugn sådan i och med att jag är sjuk och ska jobba hela helgen. Däremot ska övriga i festkommitén köra på och jag hoppas att få se rapporter från samtliga händelser!

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: grodan

är det jävligt konstigt ljud när folk pratar i changeling eller har jag bara en jävligt konstig version?



kate beckinsale är min tjej.

2009-03-19 @ 20:31:19
Postat av: Don Juan

Dålig version. Den är rätt ny så du får nog vänta någon vecka på bättre kvalle. Stört bra film!



Jag såg henne först!

2009-03-19 @ 21:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0