Ingen vanlig dag!

Nu gäller det att tagga till! Idag är ingen vanlig dag. Idag är det Mattys födelsedag!! Dagen inleds på söder med biljardspelande och några kannor öl. Vi fortsätter sedan till Huddinge för att tillaga en god middag och givetvis även utspisa den tillsammans. Vi fortsätter sedan till Matty där förfesten och fotboll väntar! Veckans drink, öl och skumpa står på tapeten. Känns som att det kommer att bli en härlig kväll med en riktig dimma!

Jag kan redan nu på förhand säga att Grodan har som vanligt planer på att stjäla showen och kommer att bjuda på en och annan överraskning under kvällen! Spännande minst sagt.

Rapporter och bilder kommer under morgondagen. Ska även dela med mig av en anekdot från dagen då vi köpte presenter till födelsedagsbarnen.

Ta det för FAN inte lugnt ikväll! Nu kör vi!




Att jobba som servitör är stressigt. Jag älskar stress. Jag jobbar bäst när jag är under press. Jobbet är även fartfyllt och det händer saker konstant. Du får aldrig en lugn stund, men arbetsdagen tar slut innan du ens hinner fråga dig hur lång tid det är kvar av den. Den farliga aspekten är dock att medan du jobbar så stängs alla dina känslor av. När du väl slutat passet, går ut från arbetsplatsen och hinner sansa dig lite så märker man att man både är kissnödig, hungrig och har lite skavanker lite överallt. Att alla känslor stängs av kan ha förödande konsekvenser. Tänkt dig att du blir kär, en sån där kärlek som dyker upp direkt (Grodan vet vad jag snackar om), när du jobbar, men eftersom att du inte känner något så märker du inte heller av det. När du sedan går hem för dagen så får du den där känslan att du är kär, men vet inte i vem.

/Don FUCKING Juan

Kommentarer
Postat av: grodan

kärlek vid första (och enda) ögonkastet är den bästa!

2009-03-28 @ 19:19:08
URL: http://fotbollochfylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0