Fram med sågen.

Märkliga människor det finns måste jag säga. Idag satt jag mittemot en snubbe på tuben som hade en bajenpin på jackan. När jag fortsätter att betrakta honom så ser jag ett gult plastarmband, suspekt tänker jag. Kan det vara ett "Älska AIK"-armband? Mannen får sedan ett samtal och svarar med en norrlands-dialekt. Vilken lirare...

På bussen innan står en kvinna framför mig. Hon har på sig en rätt så schysst rock, problemet är att hon har ett zoo som förmodligen är större än Kolmården hemma hos sig, vilket syntes klart och tydligt på sin håriga rock. Kanske borde hon spara ihop till en roll som kostar 49,50 kr i runda slingor på H&M?

Att iaktta människor är något jag finner väldigt intressant. Dessvärre så delar inte alla individer det intresset. Igår tog det sisådär 20(!) minuter för en viss person att upptäcka att jag hade klippt mig och då snackar vi om en rätt så radikal klippning. När personen i fråga väl upptäckte förändringen så får man ett: "fyfan!". Fan vad förbannad man blir.




Grodan kommer senare ikväll med en övergripande resumé utav gårdagen. Lite smått och gott om PTPEs sköna uttalanden, lustiga människor man kan finna på dansgolvet och ett par riktigt sköna sågningar. Fram med sågen min käre vän!


/Don Juan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0