In i dimman!

Lördag idag. Det känns redan nu riktigt bra, vilket bådar gott inför kvällens bravader! Grodan klarade inte av kvällens press och åkte till Tyskland med familjen. Istället kommer jag, PTPE, Patty och Matty inleda kvällen med en mysig middag. Kvällen tar sedan fart på riktigt med veckans drink, San Francisco för er som inte minns. Vi får även sällskap av det sedvanliga brudgänget från Huddinge. Eftersom att många av dem inte har rutinen av att köra på två kvällar i rad så blir uppslutningen rätt dålig. Rätt färskt enligt oss i Festkommittén. Planerna är att dra till Royal Garden i Kungsan och det ryktas redan nu om en stökig kväll! Analys och bilder kommer givetvis upp under morgondagen.

Kvällens drink!
Skål!

Ikväll har vi även fokus på tre viktiga spanska matcher. Framförallt Madrid-derbyt och Barca-Bilbao. Jag kan lite enkelt gå in och förutspå ett kryss i derbyt (2-2) och en seger för katalanerna med tre mål mot ett. En annan viktigt match är streck-matchen mellan Las Palmas och Alavés. Jag tror och hoppas på en seger med 2-0 för mitt kära Union Deportiva Las Palmas, det lär dock sluta med en förlust som vanligt. Införrapporten går att hitta här (givetvis signerad Don Juan): http://www.svenskafans.com/spanien/laspalmas/artikel.asp?id=284549

Jag hoppas att ni alla får en härlig kväll! Känner ni att det blir för mycket och att ni inte klarar av pressen gör som RSB och kör festmetoden dvs varannan vatten! In i dimman!

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: MallanBallan :)

HUDDINGE BRUDAR ÄGER!! "festkommittén"=Färska!

Nästa helg säger jag bara, då är det upp till bevis!

2009-03-08 @ 18:33:21
URL: http://malinforpresident.blogg.se/
Postat av: fisken

Varannan vatten = RSB style! HAHA

2009-03-10 @ 22:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0