Målbild

Jag har tagit för vana att göra något radikalt varje vecka och det skulle inte bli något undantag denna vecka heller. Igår beslutade jag mig äntligen för vilket gym som skulle få privilegiet att få ha mig som kund. Jag valde efter många om och men F&S Danderyd, där läget var den främsta aspekten till valet. Det känns oerhört skönt att komma igång igen sedan jag lämnade Försvarsmaktens portar.

F&S Danderyd är inget höjdarställe, men klart dugligt. Stället är rätt litet och har därför inte alltför många maskiner. Det som behövs finns och är i gott skick. Människorna? Haha ja vad ska man säga, många gubbar och nybörjare så man kommer att kunna glänsa en hel del där. Det är alltså inte som kära Fryshuset där alla vägde minst 150kg och det låg lite kanyler här och var. Knapra anabola var ett skall krav för att få gymma där.


Fryshuset
Rhodos 09 säger jag bara.



Låg och tänkte på Barcelona-resan igår innan jag skulle sova. Drog fram laptopen och kollade på bilderna. Riktigt sköna festbilder och jag kan fortfarande inte sluta garva åt Grodan som kollar ner i marken eller blundar på vart enda bild! Helt dyng! Mitt ex Madde åkte med på resan och hon hade med sig sin Johan som vi av någon konstig anledning började benämna som Pontus när vi talade om honom. Vi diskuterade även om vem som skulle vara den som skulle göra bort sig och kalla honom för Pontus i hans närvaro och jag ser hur Grodan tänker "fan det kommer vara jag". Givetvis var så också fallet.

Grodan: Men hörru Pontus.
(efter ett tag då Johan har fattat att det är han det är riktat åt)
Johan: Va? Jag heter inte Pontus.
Grodan: öö jo?
Johan: Nej.
Grodan: Men du heter ju det i mellannamn.
Johan: Nej?
Grodan: men Jonis har sagt det!

Blame it all on me!

Dyngfylla

Barca



Ordlista:
Radikalt: Grundligt, genomgripande.
Privilegiet: Förmånen.
Anabola: Schyssta grejer man kan dra i sig för att bli lika sexig som killen ovan.

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: Grodan

grymt inlägg, men radikalt = grundligt? jag ska nog lära dig :)

2009-03-17 @ 13:04:28
Postat av: Don Juan

Jo för fan. Grundligt = noggrann och det är precis vad en radikal förändring är. :)

2009-03-17 @ 13:09:27
Postat av: Don Juan

Fast i detta sammanhang kan jag hålla med dig om att grundligt är fel. :P

2009-03-17 @ 13:10:50
Postat av: DEN SNYGGASTE

Nu är jag äntligen inne på eran sida :D eller jag har ju den som startsida men.... tycker det är skit bra att ni har ordlista bra JONATHAN

2009-03-17 @ 13:34:07
Postat av: Grodan

Måste även säga att jag blev sjukt sugen på en red bull vodka när man ser vad PTPE har i handen...

2009-03-17 @ 14:37:28
URL: http://sv.wikipedia.org/wiki/Radikal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0