Långhelg

Igår beslutade vi grabbar (utom Matty) att påbörja helgen! Matty har till skillnad från oss en karriär att se fram emot, vilket vi kan glädjas åt! Planerna inför morgondagen är så gott som klara. Fredagen såväl som lördagen ser fullspäckad ut! Mer om det imorgon.

Idag fick man en orange överraskning. Dagen som jag för övrigt tillägnade min söta lillasyster. Oftast är hon visserligen ett monster, men det är en helt annan femma. Man hör ett tokgarv från nedervåningen när hon kommit hem och tagit in posten. Hon öser ut retfulla kommentarer och man hajar direkt vad det handlar om. Den allmänna pensionen har äntligen anlänt. En av tio svenskar öppnar sitt oranga brev och jag kan avslöja att jag är en(1) utav de.

I sedvanlig ordning var det dags att assistera min syster med läxorna. Idag stod fysik på schemat. Mitt geni till syster hade dessvärre inte all material för att kunna utföra uppgifterna, vilket hon förklarade med den enkla anledningen att: "fysik är totalt ointressant och jag var för trött för att ta anteckningar". Det där känner man igen. Det var inte direkt någon tillfällighet att jag och Grodan satt på omprovstiden för att rädda G i ämnet då man själv ledde och även vann utvisningsligan följt av Grodan och starcken. Givetvis charmade man till sig ett G i ämnet. För Grodan var det däremot tvärkört som ni kanske förstår.

Vi avrundade kvällen med att laga ihop middag tillsammans och satte oss framför tv:n och kikade lite på Vänner.



Gällande de nedre regionerna så kan jag avslöja att det är kliniskt rent och jag har ofantligt svårt att tänka mig att få en omvisitation utav något slag.



Jag tänkte även ta tillfället i akt och bjuda på denna underbara och något deppiga låt (för övrigt så är bandets övriga låtar kassa):



/Don Juan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0