Grodan, I'm falling in love with your favourite song...

Denna blogg strålar just nu utav glädje och kommer att fortsätta i den andan ett bra tag framöver! Vi kan glädjas åt PTPE's uppskov och hur vi fortsätter att leverera meningsfulla och sköna inlägg! Idag var första dagen på jobbet och det kändes riktigt bra! Att inga glas krossades måste ses som en lyckad debut som servitör! Dock är jag enbart runner som det kallas då jag är under uppträning för en av världens ledande restaurang-kedjor. Imorgon blir nästa dag, så en utgång är utesluten, men det öppnar för en galen lördag!

Att se fram emot i helgen:

- Afterwork imorgon med Grodan innan han åker till Tyskland.
- Middag på lördag, följt av förkrök med veckans drink och god öl.
- Stökig lördagskväll!
- Ny artikel på SvenskaFans signerad Don Juan.
- Madrid-derby
- Nytt tillskott till bloggen kommer förmodligen presenteras under helgen.
- Galet söndagsinlägg med bilder och analys från helgen.
- Bakis-låt-special på lördag.

Med de smakproven lämnar jag er, men först tänkte jag kontra (trots att det är svårslaget) Grodans senaste låt med denna nya och fräscha hit:








/Don juan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0