Vad som komma skall

Ballar av stål. Återigen riktigt roligt. Nu missade jag klippet som vann, så min favorit fick bli det sista bidraget av kaninkokerskan. Så jävla underbart när hon går fram till en kille som sitter med sin flickvän och fikar och börjar TOKRAGGA. Snubben nappar, men hans flickvän blev däremot inte så glad och stack därifrån. Sedan försökte hon artikulera dit honom och avslutar klippet med ett gråtandes samtal.



Veckan har börjat bra med lite jobb och syrran på besök. Som Grodan skrev så börjar det bli vår! Denna vecka har vi en hel del att se fram emot, inte minst den allsvenska premiären.

Att se fram emot i veckan:
- Fotboll i veckan!
- Allsvensk premiär
- Helg
- AIK-Halmstad på söndag
- Kryssning på söndag

Kryssningen på söndag kan bli riktigt galen. Det blir enbart jag och PTPE som kommer att vara där och presentera Festkommitén och givetvis är det vi som håller i taktpinnen! Det blir PTPE sista framträdande på scenen fram till den mytomspunna resan till Rhodos. Kameran kommer att vara i högsta hugg och jag kan garantera en och annan skandal!



glada

Jag bjuder på denna bild från helgen.
Tre lyckopiller så blir man så glad.

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: grodan

Riskabelt att skriva ut lyckopiller!

2009-03-31 @ 11:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0