Speedat

Alvedon borde klassificeras som doping. Vaknade strax innan nio idag och mådde piss! Jag försökte dock intala mig själv att jag mådde bra och tycktes faktist höra mitt befäl från lumpen skrika i mitt huvud: "sluta tyck synd om dig själv". Tog en alvedon och begav mig sedan till jobbet. Allting bara klarna och jag kunde genast arbeta i 120. Kanske värt att testa till nästa utgång och se om man får samma speedade effekt?

Jag har börjat dricka te. Hur gay är inte det egentligen? Hallonte. Fan inte ens gott. Ska tydligen vara bra för halsen.

Det blir vila hela helgen för att orka med nästa vecka som är fylld med träning, fyllor och skandaler. Härlig kombination inte sant?



Idag lottades CL-kvartsfinalerna och jag är något besviken. Manchester United fick en fribiljett till finalen och Barca får det tufft. Skandal!

Manchester United - Porto (90% - 10%)
Engelsmännen är klara favoriter och ingenting kommer att stoppa de från att vinna.

Villareal - Arsenal (50% - 50%)
Experterna säger Arsenal, men jag tror givetvis på mina landsmän. Kommer bli riktigt tajta matcher mellan två rätt så formsvaga lag. Det som talar för Arsenal, förutom spelartruppen, är att CL är det enda som kan rädda deras bedrövliga säsong i ligan. Villareal skal man aldrig räkna bort och de är revanchsugna efter den snöpliga semifinal-förlusten 2006.

Chelsea - Liverpool (40% - 60%)
Härligt att de möts igen! Kan sluta precis hur som helst. Liverpool är knappa favoriter och visst går de vidare. Benitez har sin CL-fetich. Riktigt härliga on intensiva matcher väntas.

Barcelona - Bayern Munchen (70% - 30%)
Barca är nöjda med lottningen, de slapp engelskt motstånd. Jag är inte så nöjd. Jag tror Bayern kan bli oerhört farliga och har sett de som en stor outsider sen turneringen startade. Barcelona bör klara av att gå segrande ur denna strid, man har ju trots allt bästa laget i världen på pappret och har en fantastisk säsong bakom sig!

United - Villareal och Liverpool-Barca i semifinal.


Jag måste passa på att TOTALSÅGA en kille på aftonbladet vars namn är Daniel Söderbäck för att ha skrivit en minst sagt USEL artikel och plockat ihop ett enormt tråkigt bildspel. 24 personer har kommenterat den artikeln och 90% av dessa har plockat fram sågen.

Här har ni ett par härliga citat: "Det sämsta bildspel som någonsin presenterats... ", "Hemsk journalistik." och "Daniel, du är skyldig mig tre minuter av mitt liv. " 

Nedan följer länken till den usla skiten:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/sportchansen/article4689396.ab

Wow



Grattis Gaga! Jag tänkte även ta tillfället i akt och lägga till Hayden Panettiere, Eva Longoria och Jessica Alba till vårat entourage.

Snygg 1Snygg 2Snygg 3


/Don Juan

Kommentarer
Postat av: grodan

Hayden panettiere - ålder på den? helt klart PTPE-varning!



jessica alba given dock!

2009-03-21 @ 12:57:40
Postat av: Don Juan

89:a ju för fan...

2009-03-21 @ 19:28:05
Postat av: Din dröm ;)

Vart är amy Dimond

2009-03-24 @ 11:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0