tröttast!!!

Idag va tredje dagen den här veckan som jag försov mig till jobbet, inte bra... Vad brukar man då få höra när man kommer eller när de ringer på mobilen... "va gör du knullungen? har du kramat kudden lr tjejen inatt igen, sånt får du ju göra på helgerna så du har tid att komma till jobbet på vardagarna." Alltid lika roligt att höra fast de får man ta i det här yrket, många skämt och pikar varje dag :)

Så därför blir det här en vilodag, ingen träning plus att jag måste svika polarna ikväll :( sorry grabbar! Får ta igen allt i helgen för då hoppas jag på utgång igen och in i dimman... Även länge sen man festade me Grodan så jag ser fram emot det ;)
så i helgen kör vi bara!

btw, en liten rolig historia som jag måste dra lite snabbt...

Det va en grabb som klättrade upp i ett stort och högt träd, men han kunde dessvärre inte hoppa ner lr klättra ner så frågan är... vad gör grabben?



han blev så rädd så han sket ner sig.
tack för mig / Matty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0