Ska de bli en tredagars?

Idag är det tisdag och den här dagen har varit så rutten. Inget har gått som de ska men man kan ändå inte hänga läpp för allt utan nu ser jag fram emot torsdag som kommer bli en riktig dimma.
Vi ska alltså ha en "taklagsskiva" med jobbet. Det betyder riktig dimma där man inte ens behöver öppna sin egna pengapung för att de ska bli knas.

Schemat kommer ligga till ungefär som så att vi kommer jobba till kl 14.00 tiden där vi kommer ta en bastu och några kalla vid jobbet. Senare vid 17.00 tiden så kommer det en buss och hämtar oss och vi drar iväg mot Skeppsholmen där vi får avnjuta en smaskig drink innan den tre rätters middagen slår till. Efter vi käkat så öppnar baren och där kan man säga att de är lite av en all in! Platschefen slänger fram kortet och sen är det bara att köra på.
Kanske vid 23.00 tiden så kommer vi runda av vid skeppsholmen och för dom som vill, (bla jag) så bär det in till stan där vi även kommer släcka törsten på nytt. Det kommer bli en helvild kväll och mycket knas. Kan även tänkas att de kan hända lite skandaler som kan vara roliga att höra, men om det inträffar så kommer ni få veta det...

Så denna vecka kan bli en 3dagars dimmvecka? tors-lörd vem vet...

Får se vilka som pallar med det, kan bli riktigt hårt :)



Sen har jag även fått dagens läsarbrev där ni kan hjälpa till att svara under kategori kommentarer:

Hejsan, jag är en kille på 15 år, varje gång min tjej suger av mig och jag kommer i hennes mun så kräks hon.

Nu undrar jag, har hon ätstörningar?



/Matty


Kommentarer
Postat av: Don Juan

Haha fan vad galet! Fri bar får man passa sig för :)



Angående läsarbrevet så ska jag passa på att hänvisa till boken "att älska som en porrstjärna" som gestaltar Jenna Jamesons liv. Hon rekommenderar att äta ananas innan oralsex, då det tydligen smakar bättre.

2009-03-17 @ 22:32:51
URL: http://fotbollochfylla.blogg.se/
Postat av: Grodan

även citrusfrukter sägs fungera bra...

2009-03-18 @ 12:40:58
Postat av: Matty

Då får vi hoppas att han får sin tjej att prova på de...

2009-03-18 @ 19:10:11
URL: http://fotbollochfylla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är alltså killen som ska käka det! så nästa utgång blir det tequila sunrise och tequila shotar!

2009-03-20 @ 16:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0