Shemale?

Trots att man har blivit brutalt uppdragen ur sin varma sköna säng efter endast två timmars sömn imorse känns humöret ändå på topp idag.
Jag var tvungen att inleda dagen med ett blodprov, som för övrigt gick otroligt bra, för att sedan åka hem till min kära systers nyinköpta 2a och slipa resten av förmiddagen. Inte den mest lockande dagen kan man tro på förhand.
Men hur som helst började besöket hos läkaren som följande:

Jag går in och förklarar för damen att jag är där för att ta ett blodprov varpå hon svarar att det inte är några problem!
Skönt tänker jag och så sätter hon igång att tömma mig på blod. När hon sedan fyllt upp två tuber av mitt dyrbara blod säger hon att det är dags för ett graviditetstest.
Va? tänker ni... Och det var fan precis vad som upprepades i mitt huvud.
Hon tittade på mig och sökte respons varpå jag tveksamt säger: Va?
Ett graviditetstest svarar hon som om det inte är något konstigt alls med detta.
Jaha säger jag och finner mig väl i vad läkaren säger liksom, de vet ju trots allt bäst.
Sedan efter cirka 30 sekunder reagerar läkaren på att det är en snygg och skitsexig man framför henne och inte alls någon kvinna av någon form. Nä du kan ju inte vara gravid! säger hon

Nä jag tänkte väl det säger jag och pustar ut.
Hur som helst var det inte mycket mer än så men jag tyckte det kändes skumt i varje fall, jag menar är dagens läkare så inkompetenta att de inte ens vet vad för kön patienten i fråga har.



Har för övrigt beslutat mig för att skjuta upp min medicinska behandling fram till sommaren med tanke på att det kommer att stå en hel del krökande på agendan den här våren.
Det är framförallt därför det känns som jag har fått ett lyft igen.



/P.T.P.E

Kommentarer
Postat av: Grodan

HAHA SKÖN läkare! det är en sån jävel man bara vill steka på inne på båren!



GRYMT även att du kör på till sommaren! kommer som sagt en hel del wank-fyllor!

2009-03-05 @ 15:17:29
Postat av: Lisa M

Jag tycker du e skithet



saknar din fasta rumpa på toxic



<3

2009-03-05 @ 19:57:10
Postat av: Don Juan

Alla har ju en dålig dag på jobbet, bara att konstatera!

2009-03-05 @ 23:33:04
URL: http://fotbollochfylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0