P.T.P.E

Nu tänkte även jag lägga in mitt första inlägg här på bloggen!
Även jag är 20 år fyllda, lever gärna efter mottot "Ha inga motton utan kör bara".
Jag är väl den som saknar mest talang när det gäller den litterära biten men får helt enkelt rädda upp det med lite sköna åsikter istället.
Anses att se relativt bra ut med en något degig kropp men jag kämpar på med den inför sommaren nu, dock blir det lite svårt när det rinner ner alldeles för mycket öl i min mage.
Arbetar som målare.

Intressen:
-Fotboll
-Fylla

Har inte mycket mer att tillägga mer än att Bajen är bäst!

/P.T.P.E

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker det ser extremt bra ut!

2009-03-02 @ 18:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0