Nu kör vi!

Äntligen helg!
Känns riktigt gött me helg nu och ännu skönare är det att vi ska in i dimman ikväll och vi ska ha så jävla kul!
Det blir flytande middag hemma i min lägenhet innan vi drar ut på krogen. PTPE har laddat upp me lite "zoo" och så ska vi testa veckans drink :)

Jag har även hört att min kära vän Don Juan har rakat av sig håret och de ska bli spännande att se hur det blev, tror de blev riktigt bra faktiskt ;) Själv så har jag aldrig rakat av mig håret på huvet så man är ju lite nyfiken på hur de skulle bli... kan ske i framtiden.

Hoppas på en riktig skön kväll och hoppas att PTPE har kollat med sin mamma om det är okej att han simmar in i dimman inatt :P

Måste även lägga upp den här låten + videon, är den inte riktigt skön?






/Matty


Kommentarer
Postat av: Don Juan

Hehe skön! Frågan är hur många gånger de var tvungna att göra om videon.

2009-03-13 @ 15:26:43
URL: http://fotbollochfylla.blogg.se/
Postat av: Grodan

Ryktas att PTPE måste vara hemma innan midnatt ikväll?

2009-03-13 @ 15:37:38
Postat av: Matty

haha, dom klarade de säkert på första ;)

hehe, PTPE, vilken sköning alltså.

2009-03-13 @ 15:40:29
URL: http://fotbollochfylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0