Modern Musikhistoria

VM 1998 spelades i frankrike,  och det var fan i mig tider det... Då har jag för mig att det var bra väder på sommrarna också? Någon med bättre statistik får dementera om jag har fel...
Musik gjorde de under 90talet, och jävligt bra sådan också. Här är beviset:

Blur - Song 2


Kopplingen mellan vm 98 och Blur - Song 2? Den som svarar rätt får en öl ute.

Ikväll kan PTPE bli historisk och DUBBLA antalet gånger han kör en helkväll. Väldigt intressant...


Med detta sagt - IN I DIMMAN

/grodan


Kommentarer
Postat av: Don Juan

Låten är med på Fifa 98!

2009-03-13 @ 16:51:56
URL: http://fotbollochfylla.blogg.se/
Postat av: Grodan

stämmer extremt bra!

2009-03-13 @ 16:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0