Matty

Nu är de dags för de tre musketörerna att bli fyra när jag har blivit värvad...
Jag heter Mathias Jonsson och även jag har varit med om 20 jordsnurr, Jobbar som snickare och jag är väl den som jobbar mest av oss fyra medans dom andra ligger hemma och såsar :)
Kommer väl stå för mer festskrivande än fotbollsskrivande eftersom jag ursprungligen kommer från en liten by som heter Julita och flyttade upp till sthlm men håller på IFK Göteborg, eftersom mina boys inte anser att det är något att skriva om :P (får väl ta de när vi ser vem som vinner sm-guld ;P) 

Mina intressen är ju såklart att festa och ha de jävligt roligt i livet!
Mer om mig får ni veta under tiden på denna blogg eftersom jag inte kan avslöja allt roligt från början ;)

Hej hopp pillesnopp!
/ Matty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0