Kvibbe

Det här blir då min entré på scenen. Först och främst måste jag påpeka att det kommer att bli oerhört spännande att få visa världen vad vi går för och dela med oss av våra åsikter och erfarenheter!

Jag kommer att skriva under pseudonymen Kvibbe och tänkte delge en presentation av mig själv, modell mindre. Jag är precis som Grodan 20 jordsnurr och även jag anses som en snygg och vältränad man i mina bästa år, därav smeknamnet "Don Juan" som jag ofta får höra. Nyligen muckat och har precis satt mig in i arbetslivet. Vid sidan om är jag även en inofficiell skribent för SvenskaFans där jag skriver om segunda division(eller liga adelante som det numera heter)-laget Las Palmas. En mycket glamorös uppgift måste jag säga.

Intressen:
-Fotboll
-Fylla

Precis som min vän Grodan tänker jag inte berätta så mycket mer än detta för tillfället. Jag är även benägen om att hålla med honom om att man inte ska bjuda på allt på en gång. Troligtvis så är det en av hans tidigare erfarenheter när det gäller damer, en mindre lyckad sådan.

/Kvibbe

Kommentarer
Postat av: Sara

Don Juan?! ahahahah!!! din jävla tönt!!

2009-03-02 @ 19:53:49
Postat av: Grodan

"Sara" det är spanska, det är okej om du inte förstår.

2009-03-02 @ 22:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0