kvällens händelser slutade inte riktigt som vi tänkte oss...

Tingelingtjingeling!
Tänkte uppdatera lite från gårdagens nattbesök som inte sluta som vi tänkt oss...
Vi började me en liten middag hemma hos P.T.P.E som övergick till mer av den flytande sorten där vi testade veckans drink som va San Francisco. Den va helt okej och det tror jag mina kollegor håller med om för in i dimman kom vi.
Till sist va de dags att bege sig mot stan och in till Royal Garden där vi va kungarna på kungsan on the dancefloor! Det blev ytterligare ett par drinkar för mig och P.T.P.E medans Don Juan körde för oss alla tre på dansgolvet...
Det fanns inga allternativ på att vi skulle dra hem förän det va stängning men så plötsligt händer detta... Vi dansade och hade de jävligt nice när plötsligt en vakt kommer och knackar P.T.P.E på axeln och tar ut han från krogen. Jag och Don Juan fattade inget men fortsatte att skaka röv en stund till, men till sist va jag tvungen att se vad som hade hänt med P.T.P.E. Då är de några nötter som pekat ut P.T.P.E och påstått att han förstört ett svindyrt bord fast att vi inte ens hade varit vid något jävla bord! Tydligen så tog vakterna under en lång tid P.T.P.Es leg och började jiddra om polisanmälan och skit.
Till sist så fick han iaf tillbaka sitt leg och vi kunde dra hem och än en gång så hade vakterna försört kvällen, (antingen blir man busschafför eller så blir man vakt!)

Men kvällen va inte slut för Don Juan, han röjde gärnet där inne medans jag och P.T.P.E fick dra till donken och sörja me en burgare.

Kvällen va ändå väldigt bra fast att slutet kunde varit bättre eller vad säger du våran "olycksfågel" P.T.P.E? ;) 

Fler uppdateringar från mina kollegor kommer säkert under dagen med kanske ett par bilder som grädde på moset. Vi vill även veta hur de gick för Don Juan den sista tiden på krogen....

Hej hopp!
/Matty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0