King Diamond

Som ni redan läst så slutade ju min kväll inte så bra ute på royal garden men jag tycker att fram tills dess levererades det på en mycket bra nivå!
Tänker inte gå in djupare på vad som hände i lördagskväll eftersom ni redan vet det antagligen!
Därför tänkte jag passa på att flika in på Don Juans spår att man måste granska vakterna ordentligt.

Jag menar att utsätta oskyldiga människor för olaga hot och ta bort deras lagliga rättigheter bara för att man är vakt känns lite skumt. Tror tyvärr att i många fall har vakterna blivit just vakter för att få makt på något vis.
Det är ju rätt klart att vakterna är rätt misslyckade individer tyvärr.

Nog om detta, jag ger ändå helgens krök en klar 4a av 5 möjliga! Veckans drink blev en klar succé!

Vill även poängtera att Amy Diamond är kung! (Hetare än Molly )



/P.T.P.E

Kommentarer
Postat av: Don Juan

Katt!

2009-03-09 @ 15:02:33
URL: http://fotbollochfylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0