Helgens aktiviteter

Vaknade andra dagen i rad nu bakis som ett troll men tänkte ändå skriva lite kort om hur denna helg slutade med alla festligheter, blev ju trots allt en tvådagars för mig och Don Juan.

I fredags va vi hemma hos mig på flytande middag och hade de riktigt trevligt, lirade lite wii och testade på veckans drink som jag inte ger så bra betyg på. Första omgången blev aningen stark så de va väldigt svår klunkat men eftersom vi skulle komma in i dimman så blev det verkligen den rätta medicinen...
Som Don Juan nämnde i tidigare inlägg så bjöds de på mycket skratt när resan in mot stan gick av, speciellt när vi tar en burgare på BK och jag drar ett härligt headshot på en rysk tant med hamburge pappret, hon blev helt galen och man kunde bara inte hålla sig för skratt.
Det var sagt att vi skulle till 90s men eftersom det va så mycket folk och lång kö så fick vi ta Huset eftersom vi redan va i gamla stan. Där bjöds de på korvfest och en riktig varm, kvav känsla i luften. Ingen höjdare men man hade roligt ändå och vi stekte på som vanligt när vi äntligen va hela teamet ute.

På lördagen var man inte alls pigg men jag hade lovat en gammal tjej kompis att komma på en maskerad i kungsan där hon hyrt lokal. Kollade lite med grabbarna och de slutade med att det blev bara jag och Don Juan som körde på en kväll till medans Grodan glömde sina tofflor i Göteborg så han for iväg dit, nu lär man inte se han på någon månad här framöver. PTPE skulle iväg på "svärmormor" middag och vara trevlig, han kanske tänker på arvet så bra jobbat ptpe.

Däckligan hade tjejmiddag och skulle sedan iväg till Royal Garden,  jag och Don Juan va ju inte sämre än att vi tänkte dra dit efter en öl på "maskeraden" som låg mitt emot. Vilken maskerad säger jag bara! Vi kommer in, jag hälsar på den ända personen som jag kände, vi tar en öl och sätter oss vid ett bord och kollar in utsikten där vi gläds av många skratt.
En pojke som verkligen stekte runt med en öl i handen på dansgolvet, gissade på att han va runt 13-14 år men när vi får svaret så blir vi helt chockade, grabben är 19 och vi dog av skratt. Efter att vi suttit ett tag så kommer de fram en hon/han till oss och frågar om snus, men som ni vet så snusar inte vi och ger personen i frågan ett nej bara och vi tittar på varandra. "va de en tjej eller kille? Jag tippar på kille" säger Don Juan. Men de gick inte att se va de var för kön så vi var tvugna att ställa frågan där vi fick svaret att de va en man utklädd till sjuksköterska, han måste ha tejpat upp härligheten i röven för de syndes inte ett spår av att han var man. Efter dom uppgifterna så vågade vi inte gå upp på dansgolvet utan vi chillade och begav oss sedan till Royal där vi träffade på "däckligan".
På Royal va det väldigt tunt med folk på dansgolvet men jag skojar inte när jag säger att jag och Don Juan drog igång allt. Det flockades med folk och sedan var det ös hela kvällen. Dessvärre så drog jag hem strax efter tvåtiden medans Don Juan var kvar och röjde till stängning.

Det blev alltså två härliga kvällar i dimman med riktigt många skratt.
Nu har jag skrivit en hel del om helgens aktiviteter men har säkert glömt något men då litar jag på min vän Don Juan att han kanske styr upp ett inlägg under dagen med lite fler detaljer..

pussohej
/Matty


Kommentarer
Postat av: Don Juan

Haha riktigt bra kväll!



Kan fortfarande inte släppa den där grabben! Fyfan vad han öste på :D

2009-03-15 @ 15:03:27
URL: http://fotbollochfylla.blogg.se/
Postat av: matty

haha nej inte jag heller, man skrattar ju bara man tänke på de :P

2009-03-15 @ 22:03:57
URL: http://fotbollochfylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0