Dags igen!

Nu är jag då tillbaka efter lite drygt en veckas hårt arbete. Har helt enkelt inte haft tid att vara inne och skriva på bloggen tyvärr men jag tycker att grabbarna har styrt upp det mycket bra!
Eftersom mitt liv har varit relativt ointressant den senaste veckan vill jag bara lägga in lite intressant vad som har hänt:

-Liverpool och Barcelona fick oerhört svåra lottningar i CL
-Ante Covic har gått till Elfsborg (Ante som var Hammarbys givna målvakt mellan 2002-2006)
-Undertecknad har gått ner 2,5 kilo
-Illusions blev tyvärr ingen succé, endast 2 av 5 möjliga
-Tingaling blev ingen hit i Ryssland



-Marie Serneholt är fortfarande snyggast i landet och är tyvärr fortfarande tillsammans med Måsse Z men snart är hon min!





Ikväll blir det dock en skön dimma igen, nu när syrrans lägenhet är pimpad så blir det en inflyttningsfest!
Första biran inleds om ungefär 2 timmar så nu är det bara ladda!
IN I DIMMAN!
Puss

/P.T.P.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0